تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 17:07
کد خبر : 129233

شهردار رشت اعلام کرد؛

تمامی پل های عابر پیاده مکانیزه رشت به جز یکی فعال هستند

تمامی پل های عابر پیاده مکانیزه رشت به جز یکی فعال هستند
رحیم شوقی شهردار رشت گفت: به غیر از یک مورد، تمامی پل های عابر پیاده مکانیزه رشت رفع مشکل شده و مشغول فعالیت هستند.

جارستان: رحیم شوقی شهردار رشت گفت: به غیر از یک مورد، تمامی پل های عابر پیاده مکانیزه رشت رفع مشکل شده و مشغول فعالیت هستند

 

رحیم شوقی شهردار رشت با حضور در جلسه علنی شورا با تبریک هفته ناجا اظهار کرد: این هفته را به تمامی تلاشگران نیروی انتظامی بالاخص دکتر کارگرنیا ریاست شورای شهر رشت که از قدمای این عرصه هستند تبریک می‌گویم.

 

وی با تسلیت درگذشت پدر همسر رئیس شورای شهر رشت افزود: برای تمامی درگذشتگان بالاخص این عزیز از دست رفته غفران الهی آرزومندم.

 

شهردار رشت با تاکید به اینکه در مباحث فرهنگی مسئولیت‌های فراوانی بر دوش شهرداری رشت است، بیان کرد: در یک برنامه مشخص، مصوبات متعددی صادر می‌شود که دستگاه‌های مختلفی در آن دخیل هستند اما در نهایت مسئولیت‌های عملیاتی بر عهده شهرداری رشت است.

 

شوقی با اشاره به اینکه تمامی پل‌های مکانیزه شهرداری رشت به غیر از یک مورد رفع مشکل شده و در حال فعالیت هستند بیان کرد: به بازرسی شهرداری رشت تاکید کردم که هر هفته از روند فعالیت پل‌ها بازدید به عمل آورد و الحمدالله پل مکانیزه جانبازان نیز مدتهاست که مشغول فعالیت است.

 

وی با بیان اینکه قرار داد اولیه پارک جنگلی سراوان با شهرداری رشت به اتمام رسید افزود: با مدیر منابع طبیعی گیلان در این باره صحبت‌هایی انجام دادیم و طرح اولیه آن در تهران قرار دارد و طی نشستی با حضور اعضای شورا در دیدار با مدیر منابع طبیعی استان این مهم بررسی و به سرانجام می‌رسد.

 

شوقی با اشاره به اینکه قرار داد پنج‌ساله مابین شهرداری و منابع طبیعی گیلان پیرامون این مهم به اتمام رسیده است گفت: طرح مجددی را به منابع طبیعی استان دادیم و تقریبا قول مساعد مجوز معاونت مهندسی این اداره صادر شده است و به گفته مدیر کل منابع طبیعی گیلان از این بابت در تهران مشکلی وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.